Heng med videre

torsdag, oktober 18

Rosa Refleks


18. oktober er den nasjonale refleksdagen.
Trygg Trafikk har en oversikt over arrangement i de forskjellige fylkene her.
Jeg har alltid vært forholdsvis flink til å bruke refleks, og etter jeg begynte å kjøre bil har jeg ønsket at alle andre var flinke til det også!
I gamlegamle dager, da Heidi var liten, det vil si på 80-tallet, var refleksene gratis... Nå for tiden må man kjøpe dem, men til gjengjeld har utvalget blitt enormt, og man kan få klær og sko med integrert refleks, vester, tøymerker, bånd, bamser og en stor variasjon av figurer. Det finnes ingen grun til å ikke bruke refleks, så kom deg ut og skaff vinterens opplag i dag!
Bli sett! Spar liv!

10 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Jeg tror jeg må få meg en oppdatert kalender, siden både eggedagen og refleksdagen har kommet fullstendig overraskende på meg.

Heidi Fleiss sa...

Dårlig ass! Men til uka e rdet FN-dagen, og jeg regner med at du allerede har begynt å tegne allverdens flagg til å dekorere f.eks. badet med!?!

Sorgenfri sa...

Ehm... *kremt* Joda, selvfølgelig...
Akvareller i år!

Heidi Fleiss sa...

Duse toner er jo fryktelig moderne... I DeathPunkHuset går vi for pepperkakeflagg dekorert med snop i de respektive mønstrene, for da slår vi to fluer i én smekk, og slipper å bake til jul!

Lothiane sa...

En god og viktig oppfordring! Jeg skal sjekke refleksbeholdningen. :)

Heidi Fleiss sa...

Jaha!
Vi vil ikkke minste noen bloggere pga dårlig refleksbeholdning!

Stjernesøkeren sa...

Jeg har makset ut refleksbruken på ridetur :D Refleksfortøy, refleksvest, refleksdekken, reflekser på alle fire bein, og på stigbøylen. Når jeg går tur selv har jeg "bare" på vest...

Frank sa...

Jeg har blitt påkjørt. Det er ikke så ille i grunn, bare en annen form for rulling...

Heidi Fleiss sa...

Men det kan bli dyrt for den i bilen!

Anonym sa...

Kødder du!? Er ikke reflekser gratis lenger?