Heng med videre

onsdag, oktober 24

Rosa DeathPunk!

"Det var jaggu på tide!" tenkte du sikkert nå. For selv om bloggen har vært DeathPink i oktober, så bør den som norges største (og eneste?) DeathPunk-blogg ikke glemme Punken oppe i alt puppe-styret!

Da vi kom hjem fra Bergen (vi var der i helgen (null DeathPunk der)), lå det signert TRBNGR-bok og ventet på oss. Selv har jeg bare lest kritikkene, og overlatt jomfrulesinga til Pj mens jeg gjør meg ferdig med siste til Pratchett. Personlig er jeg ikke fan av biografier som er skrevet mens bandet/personene er i full aktivitet, siden de allerede fra utgivelsesdato er uoppdaterte. Takke meg til bøker om liv som er avsluttet!

I morgen braker det løs med konsert på Sentrum Scene, så hvis dere vil på jugend-spotting, er det bare å holde seg i området Møllers - Sentrum Scene - Elm Street, og vi kan love høy denim-faktor! Denne gangen kommer jugends fra USA, Tyskland, Frankrike, og Sverige og Nairobi er helt sikkert representert også... Det er ekstra stas med turister!

På fredag stiller Håkon Moslet, Hank, Euroboy og Happy-Tom på Bok i Sentrum, noe som bibliotekaren i meg setter stor pris på! Middag på Pamparius hører også med, selv om Pål Pott (Pamparius) ikke stiller på Hovedscenen.

Ellers føler jeg at jeg sikkert burde ha kommentert bråket rundt homoutsagnene til Hank, men som HEFer må jeg bare la de kristne sette seg selv å dårlig lys, og håpe at det fører til at et par-tre stykker melder seg ut av statskirka!

Jepp jepp! Dette blir en knall DeathPunkUkesavslutning!

Ingen kommentarer: