Heng med videre

søndag, april 15

LinkeLeken 6

Det er vannvittig hvordan ukene flyr unna.
Jeg gleder meg over nytt blod på lista!

Bastet, som har sletta bloggen sin
Constanse
Delirium
Eirin
Katzenkoenig
Prinsesse Vil Ikke
Shamini
Stine
Stjernesøkeren
Øystein

Noen har lurt på hvorfor jeg lager disse listene, og det er rett og slett for å gi litt kudos til de som tar seg bryet, samtidig som jeg får en liten pekepinn på hvem det er som leser det jeg skriver (og det er jo litt kjekt når det kommer til ting som tagging).
Men mest av alt er det for å for å dele ut litt løøøøv!

4 kommentarer:

HverdagsPinUp sa...

Jeg trengte den løøøven på en søndagskveld, med ikke noe annet enn et løfte om is før bunnpris stenger og eksamensnerver som selskap. Så Thanx!

Katzenkoenig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katzenkoenig sa...

all you need is love, ikke sant. takker og deler litt tilbake.

Anonym sa...

Here's some løøøøøv right back atcha, Heidi - bare fordi du er den du er. :) *lang klem*