Heng med videre

lørdag, desember 22

Selvangivelse 2007

På oppfordring fra Dina Diamant:

1. Hva gjorde du i 2007 som du aldri har gjort før?
Kjøpte leilighet :D
2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?
Jeg setter nye forsetter hele tiden, ikke bare ved nyttår, og klarer som regel ikke å holde noen av dem... Jeg har intensjoner om å legge om livsstilen etter jul, så får vi se hvordan det går.
3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ikke like mange som i 2006, men det har kommet både tvillinger og enkeltbarn i omgangskretsen.
4. Døde noen som sto deg nær?
Nei.
5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Norge, Sverige, Tyskland, Italia og Hellas.
6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
Fast jobb.
7. Hvilke datoer i 2007 vil du aldri glemme, og hvorfor?
Hum... Husker ikke :P
8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Kjøpt leilighet
9. Hva var din største nedtur?
At kroppen ikke ble bra ved et trylleslag.
10. Har du vært syk eller skadet?
Begge deler.
11.Hva var ditt beste kjøp?
Jeg håper det var leiligheten.
12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Pj såklart!
3. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Av og til min egen.
14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Husleie og lån.
15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
Masse gode filmer og bra konserter!
16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2007?
My heart still moves, av Isabella.
17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...
a. Gladere eller mer nedstemt?
Jeg er nok gladere :)
b. Tynnere eller tykkere?
Jeg veier like mye, men har en del mindre muskelmasse... For å si det på den pene måten.
c. Rikere eller fattigere?
Rikere? Kanskje?
18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
Trente og spiste sunnere!
19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
Var syk.
20. Hvordan vil du tilbringe julen?
I morgen er det konsert med Sølvguttene i rådhuset, selve julaften blir det nok tv-kos med sambo før vi drar hvert til oss. Jeg feirer med mor, far og storebror. Åjo, jeg må bli ferdig med gavene også...
21. Ble du forelsket?
Igjen og igjen (men i samme person)
22. Hvor mange one-night stands hadde du?
Fortsatt ingen.
23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
Kyle XY, House, Dansefeber
24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Absolutt ikke.
25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Jeg burde vel si Turboneger-biografien, men rent litterært var den ganske dårlig...
Beste boka var kanskje Fables: 1001 nights of snowfall
26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
TJ Kokomo
27. Hva ønsket du deg – og fikk?
Leilighet og slagstøvler :P
28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
Bra helse.
29. Hva var årets beste film?
300
30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Var på jobb
31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
Sambo min. Ny bil.
32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Denim, sneakers og tskjorter.
33. Hva har holdt deg i mental balanse?
Sambo.
34. Hvilken kjendis likte du best?
Hank.
35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
Jeg synes det var veldig trist med Diffen.
36. Hvem savner du?
Bestisen min! Men hun har heldigvis kommet seg fra Harstad til Bergen så hun er litt næmere.
37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Maiken :)
38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
Man kan ikke vinne alle
39. En sangtekst som oppsummerer året.
I love Rock'n'roll! (Joan Jett, ikke Britney)

6 kommentarer:

Lothiane sa...

Se her ja, en grei oppsummering av året som nesten er over. Jeg tror jeg rapper den og gjør den til min egen, om du ikke har noe imot det? :)

GOD JUL, kjære Heidi! Håper du og PJ får det bra på hver deres kant - og enda bedre når dere er tilbake i den nye leiligheten sammen. :)

Ønsker dere masse kos, moro og alle gavene dere hadde på ønskelista!

Betty Boom sa...

grundig selvangivelse, du har rukket mye.

Alt det beste for det nye året,

Betty

Snart tretti sa...

Men, hva er det med dere jenter som skulle ønske at dere hadde levd sunnere? Det er glemt om hundre år! Ja til mer sjokolade og champagne er min greie:)

Heidi Fleiss sa...

Gromisen min! Du er jo kjernesunn!
Her i huset er det litt for høy champagneføring til tider og når kroppen roper på hjelp ønsker man at glasset kanskje var holdt litt lavere :P

*stor juleklem på*

Anonym sa...

Usj, jeg visste ikke at du var syk. God helse, og en fantastisk jul ønskes herfra :-)

Heidi Fleiss sa...

Takk for det :) Og hadde jeg hatt penger skulle du fortsat fått en båt som du kunne ha seilt i Karibien med i julehelgen!

Jeg har vært mye syk og skadet i 2007, men satser på at jeg kommer stekere tilbake i 2008! :)
Rehab to ganger i uka er en god start på å komme seg på beina!