Heng med videre

fredag, august 31

Singing in the pies!

Ok, smak på dette:


Radarparet Johnny Depp og Helena Bonham Carter i en ny Tim Burton-film.

Ikke bare en film, men Broadwaymusikalen "Sweeney Todd"!

Og ikke bare Tim Burton, Johnny Depp og Helena Bonham Carter, men Alan Rickman as well!

Også må jeg legge til at Depp skal spille i Sin City 2 og 3!

Nam nam! Smaker av fugl!


Nå sitter jeg bare og klør meg i hodet og lurer på hvilken film det var jeg så, der en mor døde, far måtte flytte til sin far og pike oppførte Sweeney Todd på skolens talentshow.

8 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Hvordan i alle dager har jeg klart å gå glipp av dette?!
Jeg må slutte å jobbe så mye tror jeg.
You just made my day! :oD

Ida sa...

åhåhå! Det var den der Jersey Girl, var det ikke? Gjett om jeg gleder meg til Sweeny Todd! :D

Heidi Fleiss sa...

aha! Jodda, det var det... Kos film, men jeg skammer meg ikke veldig over å ikke huske hva den het :P
Det kommer mye fint på film fremover, se nederst på siden hvis dere trenger flere tips :D

Gretten sa...

Johnny er stor. Lenge siden det har vært en så bra skuespiller som velger så sært hele veien.

Jill sa...

Den filmen må jo sees! Det kan rett og slett ikke bli dårliig med den gjengen :-)

trine40 sa...

aaah - tim burton & co, den må jeg se! Ja!

Unknown sa...

ohhh!

Stjernesøkeren sa...

Fantastisk!