Heng med videre

mandag, august 6

My Dark Material

Eller "His Dark Materials", som den heter... Serien av Philip Pullman, som kjæresten til Jorun har fortalt meg at jeg bør lese i flere år nå. Vel, nå er Harry Potter over, så da er det vel på tide, for ikke å snakke om at filmen snart kommer! Jadda!



Nå er det bare to dager igjen til jeg er kvitt leiligheten på Vålerenga for godt, og da kan tiden endelig brukes til noe bedre enn flytting, rydding, vasking og bæring. Det er en drøss med filmer jeg vil se, og en masse bøker og tegneserier som skal leses... For ikke å snakke om turer som skal gåes i skog og mark og en generell livstilsendring som skal tre i kraft.

I dag drar Bestisen til Brasil. Neste gang jeg ser henne skal jeg være et nytt og bedre menneske.

6 kommentarer:

Ida sa...

Uhh, den boka har jeg hatt i et par år også - uten å ha åpna den.. :p

Stjernesøkeren sa...

Den er fantasy, ja, og for ungdom, ja - men den har også så mye mer enn Harry Potter noen gang har kunnet tilby! Særlig hvis du har litt tanker rundt religion og vitenskap :)Prøv, og jeg er sikker på at dere blir positivt overrasket.

Heidi Fleiss sa...

Jeg har kommet godt i gang allerede :) Om ikke godt, så i gang, og jeg liker det jeg har lest hittil (og gleder meg til filmen).

Anonym sa...

De kan ikke lage en film basert på den, det er nærmest umulig. Boken er altfor komplisert, men oi, med nicole kidman..hmm..

Heidi Fleiss sa...

En blond en sådan! so much for sleek dark hair!

Ida sa...

Nå har jeg lest den! Fantastisk :) Det er veldig typisk at biblioteket er stengt i dag, så jeg ikke får tak i den andre boka..