Heng med videre

onsdag, juli 25

Pausefisk

Her skulle det egentlig stått et vittig innlegg om helgas fyllegolfturnering på Kråkerøy utenfor Fredrikstad. Jeg skulle kline til med bilder og gode greier, men siden jeg ikke har fått overført bildene ble det aldri noe av...

Til helgen er det "Flytet" i Karlstad, noe som innebærer en haug med fulle folk som rafter nedover den lokale elva, på uegnede gjenstander. Det blir nok fuktig, i trippel forstand.

Det jeg lurer på er når jeg skal rekke å bli ferdig med Harry Potter, for hele uka ellers går til rydding og vasking av gammel-leiligheten. For et forferdelig liv!

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

Det finnes noen "sure" oppgaver som bare må gjøres, men det er utrolig herlig når de er gjort.

Betty

AM sa...

Jeg tror ikke jeg blir ferdig med Harry Potter før jeg har vært på hytta et par dager fra lørdag. Er ikke halvveis en gang...