Heng med videre

fredag, juni 15

God helg

Nå bærer det straks ut for å feire Hanksgiving, og etter det forsvinner jeg ned til Østfold i et par dager. Min favorittskive har sklidd ut igjen, så jeg tok fri fra jobben i dag, og møtte Gravid Venninne med Bekkenløsning i byen i stedet. Som to ender vraltet vi rundt i byen, og trøstet oss med at begge så like dumme ut.

Litt shopping ble det tid til også, alt fra sko til tegneserier. Ny Fables, og tegneserie-Stardust! Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lest bok-stardust, men da kan jeg glede meg over grafikken uten å sammenligne. Nam!

Grilling, bading, soling, drikking, puling og slåssing! God Helg!

2 kommentarer:

Stjernesøkeren sa...

Kos deg! :)

Gimme en tilbakemelding om hvordan Stardust-tegneserien! (Jeg lurte nemlig på hvordan det var å lese den uten å ha lest boka.

Jeg har nettopp koselest meg igjennom Fablesen :)

Stjernesøkeren sa...

Ooo, nei, vent - det var jo Neverwhere jeg lurte på. Oh well. Må ut og kjøpe meg Stardust også da jo :)