Heng med videre

torsdag, mai 10

Drøvel-vrøvel

Når brydde du deg om drøvelen din sist?
Denne dingsen bakerst i ganen som jeg ennå ikke har funnet et bra engelsk ord for...
Tenker du over at den er der i det hele tatt?

Jeg tror min har slutta å funke.
I natt våknet jeg og hadde ris i bihulene, og det har skjedd flere ganger i det siste. Mat i nesa er noe jeg tidligere bare har forbundet med fyllespying, men så vidt jeg husker var jeg hverken full eller spøy i går...

En kompis av meg amputerte drøvelen i sin barndom.
Edda: Jeg føler med deg

1 kommentar:

Lothiane sa...

Clue oversetter drøvel med "uvula", men det er vel det latinske navnet... Tydeligvis det de bruker i England da.

Mat i bihulene?! Isj.. en gang spøy jeg etter å ha spist spaghetti. Jeg skal ikke så mye om det, men det anbefales ikke.

:-S