Heng med videre

søndag, mai 20

Bob-bob liksom

Jeg har blitt spurt om å være modell i anledning et show Norges frisørmesterforbunds 100 års jubileum. Jeg trenger desperat både klipp og farge, og å få dette gratis av en av byens flinkeste frisører burde jo få meg til å hoppe i stolen.

Det er snakk om Bob-inspirerte klipper, noe som kanskje ikke er det mest gunstige for ansiktet mitt, men "inspirerte"-delen gjør jo at det er muligheter for tilpasning. Men, dette foregår i arbeidstiden, og selve showet foregår med visning på stor scene på Egertorget. OH, joy!

"Du er jo høy, og det er et pluss" sa Alex da jeg påpekte at jeg ikke var noen størrelse 36 (som er det de helst vil ha), men jeg frykter fortsatt at jeg vil se ut som en dinosaur ved siden av masse små, smekre piker.

Nå virker det som han har plukket ut venninner til å være modeller, og da er det kanskje "vanlige" jenter...

Usj, jeg hater å føle meg stor og feit. For bare ett år siden hadde jeg slått til på flekken!

Link: Olimb&Co

1 kommentar:

Miamaia sa...

Jeg var med på et slikt show for to år siden, og hatet hvert sekund av det. Dvs, jeg likte å få klipp og farge, men hatet å være på scenen sammen med en haug fnisende fjortiser. Never again, for min del...