Heng med videre

onsdag, april 25

Prolaps

Jeg vet jeg skriver en del om "min favorittskive", også kjent som "L5", og jeg vet at jeg blogget om dette i min gamle blogg... Men siden jeg har fått en del nye lesere siden sist, og siden facebook tar så mye tid fra bloggingen min tenkte jeg at jeg skulle spille gamle filmer om igjen.

En av hovedårsakene til prolapsen var et noe mislykket strikkhopp fra Vemork-brua på Rjukan.

Min Loverboy var hakket mer elegant.


Vemork, høyest i Norge
Fra hengebroen ved Vemork kan du kaste deg ut i Norges høyeste permanente strikkhopp. Telemark Opplevelser er arrangør og har drevet her i omkring fire år. Fra broen kan du se 84 meter ned i dypet. Du hopper fra en plattform på siden av broen, og når ca. 70 meter ned, forteller Jon Haukåssveen i Telemark Opplevelser.


Det er en noe bedugget Åsmund som kommenterer. Han hadde vorset med sprit han fant under en benk på en bensinstasjon i Holmestrand, som han blandet i munnen med tyrkisk pepper-sukertøy... Mannen har stil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åsmund kom nok nærmere 80m ned. han oversteg maksgrensa for vekt, men skrøyt på seg at han var ca 15kg lettere en det han faktisk var. Morro når han som dytta han ut fra brua sa ojoj.