Heng med videre

lørdag, mars 24

LinkeLeken 3

Det gleder meg å se at listen med melisglasur og kakepynt stadig vokser! Dere er en haug med deiligheter som poserer som Rubens-engler på marshmallows-skyer i drømmene mine!



Britt M.

Delirium

Intellektuell bimbo

Gretten

lurvis

Prinsesse Vil Ikke

Sexy Sadie

Shamini

Snuppelura

Stjernesøkeren

Trine40

Øystein

Først kom et lass med lisser,
et lass med lakrislisser;
og lakrismus
og røde brus,
og sjokoladenisser!

Så kom en bil med boller,
en bil med kokosboller,
og kakemenn
og is i en
vaniljeis-beholder!

Så kom en vogn med vafler,
og saft på små karafler;
og bær på glass,
og ananas,
og skje og kniv og gafler!

Så kom en buss med resten.
Nå har vi allting nesten
som er å få
av godt - så nå
kan vi begynne festen!

André Bjerke


4 kommentarer:

Stjernesøkeren sa...

Ooo - jeg er på listen til :)

Også så herlig bilde du har lagt til på slutten!

Lothiane sa...

He he... jeg er på listen...men skjønner ikke hva det går ut på. Linkeleken? Iiik, jeg føler meg dum. :)

Stjernesøkeren sa...

Du kan jo ta en titt på den allerførste LinkeLeken-posten, så får du en forklaring :)

(http://mydeathpunk.blogspot.com/2007/03/linkeleken.html)

Lothiane sa...

aha, så det er ikke en oppgave i dette... det er heder fordi jeg har kommentert her. He he, så kult! Takk takk!