Heng med videre

tirsdag, mars 6

ink your face

Jeg har alltid vært fasciert av tatoveringer, og har ønsket meg slike selv så lenge jeg kan huske. Det begynner å bli ganske mange år siden jeg hadde nåla i meg nå, men jeg husker fortsatt følelsen... Noen snakker om smerte, jeg snakker om opphisselse!

Da jeg gikk fra tatoveringssjappa ville jeg bare inn og få flere! Dette har ført til at jeg ikke har turt å så mye som fylle på den gamle en gang, selv om det er sårt trengt. Jeg tror faktisk at jeg ikke ville klart å begrese meg til bare påfyll, men ville ha endt opp med noen digre greier.

Nå skal det sies at jeg faktisk synes det er kulere med én (et par) store tatoveringer fremfor en drøss med små, men det er jo en mulighet å inkorporere de små i en større enhet også, sånn som han her:



Gosj Jolene, jeg håper du er stolt!

Hva er din favoritt?
Jeg vingler mellom støvelen på nesa, "Property of Jolene" i panna og "Hatebreed"-barten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette er jo bare stilig. Det står jo under øyet hans: "Style" står det.

Nå er jeg litt fornøyd igjen for at jeg ikke tok noen tatovering i min ungdom.