Heng med videre

fredag, februar 16

Konsert på en torsdag så du tror det er fredag

"Lat som det er mandag på søndag, så sparer du masse tid når det blir mandag"

Men hva når man tror det er fredag på torsdag og våkner opp på fredag?

Jeg karet meg i seng ikke så alt for seint på torsdag kveld, uten særlig promille, men med heftig øresus og full av andres gamle svette.

Party kom over og var klar for filmkveld, men etter et par runder med film og pølse fortalte Twin at det var konsert på Kampen bistro samme kvelden, og en sucker som jeg er for live-musikk fikk jeg overtalt guttene til å bli med ut.

Feetpunk og Nullskattesnylterne var klare til å smelte ørevoksen vår!

Nullskattesnylterne har vært å høre med "instinkt" på P3, en låt som jeg egentlig aldri har likt, men etter å ha sett dem live er det rett før jeg melder meg inn i fan-klubben!
Et fabelaktig live-band fra Trøndelag, med scenetekke og sjarm, og bare overkropper!
Hvis de komer til et sted nær deg, anbeafler jeg virkelig å ta turen.

Ja til mer nakenhet i hverdagen!

Ingen kommentarer: